قیمت شیر دونیم گاز نگین

قیمت شیر دونیم گاز نگین

قیمت شیر دونیم گاز نگین

شیر گازی نگین نیز ، همانند کارخانه شیر گازی حقیقی ، انواع سایز شیر گازی خود را در بازه 1/2 اینچ تا 2 اینچ و علاوه بر شیر قفلی نگین تولید مینماید . این شیر آلات گازی از آلیاژ برنج ساخته شده و شیر گازی برنجی نیز نامیده میشوند . شیر نگین از مرغوب ترین و بهترین شیرآلات برنجی در بازار تاسیسات ایران است که توان تحمل فشار بار بسیار خوبی نسبت به هم صنفان و کارخانه های رقیب ملی خود دارد . شیر گازی نگین از استاندارد ایران بهره میبرد و همچنین به گفته شرکت صنعتی نگین شیر بهترین شیر تک ضرب گازی استاندارد در ایران را به خط تولید و روانه بازار میکند . جهت اطلاع از لیست قیمت فروش شیر گازی نگین میتوانید با نمایندگی مجاز شیر نگین شیر ، یعنی  تماس حاصل فرمایید :

021/55695580

021/55695581

فروش شیر گازی نگین

نمایندگی فروش شیر آلات گازی نگین ، این شیر آلات گازی را در سایزهای زیر ارائه مینماید :

  • شیر گازی 1/2 اینچ نگین
  • شیر گازی 3/4 اینچ نگین
  • شیر گازی 1 اینچ نگین
  • شیر گازی 1 1/4 اینچ نگین
  • شیر گازی 1 1/2 اینچ نگین
  • شیر گازی 2 اینچ نگین

جهت دریافت قیمت هر کدام از آیتم های بالا میتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید .

قیمت شیر دونیم گاز نگین

قیمت شیر دونیم گاز نگین

 

درباره کارخانه شرکت صنعتی نگین شیر Negin Shir

شرکت صنعتی تولیدات شیرآلات گازی و غیر گازی دسته گازی نگین شیر ، به تولید شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی میپردازد و با افتخار محصولات شیر نگین را به صورت متنوع کیفی که حاصل کوشش مهندسان و پرسنل تکنسینهای شرکت نگین شیر بوده به سراسر کشور عزیزمان ایران در جهت رشد اقتصادی و تاسیساتی صنعتی ساختمان تقدیم مینماید .

محصولات شیرآلات نگین شیر ، دارای علامت استاندارد ایران هستند که نشانه مرغوبیت و کیفیت بالای این نوع شیرآلات گازی و آبی هستند . موارد مصرف شیرآلات گازی نگین در بسیاری از مراکز از جمله لوله کشی های آب و فاضلاب و نیز لوازم موتورخانه و لوازم تاسیساتی گازی منازل و ساختمان ها استفاده میشود . شیرآلات آبی این مجموعه نیز به سیستمهای لوله کشی آب رسانی و کارخانه های کوچک و بزرگ لوازم صنعتی کمک شایانی میکند .

شرکت نگین شیر با دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت iso 9001-2000 ، از مشتری مدار ترین شرکتهای تولید شیرآلات برنجی در ایران محسوب میشود و با توجه به قیمت های مناسب شیرآلات گازی نسبت به شرکت های دیگر همیشه در فروش شیر گازی نگین رقابت ایجاد کرده است .

مشخصات فنی و قیمت شیر گازی برنجی نگین سایز 1/2 اینچ

شیر گازی یک دوم اینچ نگین ، یک شیر گازی برنجی و با توان تحمل حداکثر 5 بار فشار گاز را دارد . در لوازم گاز کشی منازل و لوازم تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد و آلیاژ مورد استفاده برای تولید این شیر برنج MS 58 است . جهت اطلاع از قیمت شیر گازی نگین سایز 1/2 اینچ با  تماس بگیرید .

قیمت شیر دونیم گاز نگین

قیمت شیر دونیم گاز نگین

مشخصات فنی و قیمت شیر گازی برنجی نگین سایز 3/4 اینچ

توان تحمل بار شیر گازی نگین سایز 3/4 اینچ نیز همانند شیر یک دوم اینچ یعنی همان 5 بار 5 bar فشار pressure است . این نوع شیرآلات برنجی معمولا اغلب در سایز کوچک لوله های جوشی مانیسمان یا درزدار متصل میشوند و برای استفاده و نصب تاسیساتی این شیرآلات گازی نیاز به اتصالات گالوانیزه برزیلی و یا انواع اتصالات گالوانیزه مک یا حتی اتصالات جوشی بنکن نیز استفاده نمود . شیر آلات دسته گازی نگین به شیر تکضرب گازی نگین نیز معروف اند و تولیدات شیر گازی به صورت دسته ربع گرد میباشد . لیست قیمت شیر گازی نگین که سایز 3/4 اینچ هم در آن موجود میباشد را میتوانید از ما دریافت نمایید .

 

مشخصات فنی و قیمت شیر گازی برنجی نگین سایز 1 اینچ

شیر نگین سایز 1 اینچ گازی نیز به لوله گالوانیزه ساوه 1 اینچ یا لوله های گازی متصل میگردد . انواع لوله مانیسمان یک اینچ میتواند برای این نوع شیر گازی با سایز یک اینچ استفاده گردد . خرید شیر گازی نگین سایز 1 اینچ از گالواپایپ با قیمت های بسیار مناسب نمایندگی فروش شیر نگین میباشد که میتوانید از ما استعلام نمایید .

 

مشخصات فنی و قیمت شیر گازی برنجی نگین سایز 1 1/4 اینچ

قیمت شیر دونیم گاز نگین

قیمت شیر دونیم گاز نگین

مشخصات فنی و قیمت شیر گازی برنجی نگین سایز 1 1/2 اینچ

 

قیمت شیر گازی 2 اینچ نگین

قیمت شیر گازی 2 اینچ نگین بزرگ ترین سایز شیرآلات برنجی گازی نگین ، از قیمت تمام شیرگازی های این شرکت ایرانی نگین شیر بالاتر و طبعا به دلیل میزان وزن شیر گازی نگین سایز 2 اینچ میباشد . از پر مصرف ترین محصولات و سایز های شیرآلات گازی شیر گازی دو اینچ است که میتوانید در لیست قیمت شیر گازی نگین این سایز را نیز به همراه مشخصات فنی ، میزان تحمل بار که 5 بار میباشد و وزن شیر گازی نگین را مشاهده نمایید . با کارشناسان فروش گالواپایپ ارتباط برقرار نمایید .

 

قیمت شیر قفلی برنجی گاز گازی نگین

شیر قفلی نگین ، با دسته ای که میتوان آن را قفل نمود به این نام مشهور و برای همین منظور نیز تولید شده است . شیر قفلی گاز نگین ، به نام شیر قفل دار نیز معروف است و در انواع سایز شیر قفلی گاز تولید میگردد که به شرح زیر است :

  1. شیر قفلی نگین سایز 1 اینچ
  2. شیر قفلی نگین سایز 1 1/2 اینچ
  3. شیر قفلی نگین سایز 2 اینچ

قیمت شیر قفلی برنجی نگین نیز در لیست قیمت محصولات نگین شیر مشهود است و میتوانید لیست قیمت محصولات و شیرآلات و انواع لوازم تاسیساتی ساختمانی صنعتی موتورخانه شوفاژ را از GalvaPipe دریافت نمایید .

 

Incoming search terms:

  • قیمت شیر گازی نگین
  • قیمت شیر گازنگین
  • شیرالات گازی نگین
  • قیمت شیر دونیم گاز نگین
  • شیر نگین
  • قينت شير دو گاز نگین
  • قیمت انواع شیرالات گازی نگین
  • قیمت شیر گاز یک دوم نگین
  • قیمت انواع شیرآلات گازی نگین
  • فروش‌‌ شیر آلات گازی نگین
  1. سلام, این یک دیدگاه است.
    برای شروع مدیریت، ویرایش و پاک کردن دیدگاه‌ها، لطفا بخش دیدگاه‌ها در پیشخوان را ببینید.
    تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *